The boredness is striking!

Vad heter du?
Linnéa
Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Har inga byxor just nu...:P
Vad lyssnar du på just nu?
Ingenting just nu, jag har hörlurar och hör bara min musik.
Vad gjorde du igår kväll?
Såg på Farscape:)
Vad var det sista du åt?
Salt och blandat
Hur är vädret hos dig just nu?
Mörkt och natt!
Vem var den senaste personen du pratade i telefon med?
Min syster
Vad är det första du lägger märke till hos det andra könet?
Klädstilen, frisyren o s v.
Hur mår du idag?
Helt oki :)
Vilken är din favoritdryck?
Läsk!
Favoritdryck, alkoholbaserad?
Öl :)
Favoritsport?
Har ingen som jag utövar men jag gillar att kolla på lite olika..beror på humör!
Vad har du för hårfärg?
Röd  brun, men ska färga så snart som möjligt!
Vad har du för ögonfärg?
Ljusblå
Soluppgång eller solnedgång?
Gillar mitt på dagen men båda är vackra att titta på.
Antal syskon och deras ålder?
2 ( 18 och 11 år)
Favoritmånad?
Augusti för då fyller jag år.
Favoritmat?
KINAMAT! Och fiskbullar med potatisklyftor!
Senaste filmen du såg?
Farscape - The Peacekeeper wars!
Favoritdag i veckan?
Fredag!
Favorithobby?
Shoppa:)
Är du för blyg för att bjuda ut någon?
Vet inte, har aldrig provat.
Favoritlåt?
Just nu har jag nga bl a Sara Bareilles med Gravity
Sommar eller vinter?
Sommar!
Förhållande eller One-Night-Stand?
Beror på situationen!
Choklad- eller vaniljglass?
Vanilj
Hur bor du och med vem/vilka?
I lägenhet med mamma och syster
Vad läser du för böcker?
Deckare eller biografier
Hur ser din musmatta ut?
Vilken av mina musmattor? :P
Favoritsällskapsspel?
Gillar lite olika.
Favorit data/tvspel?
Tomb Raider, Jak &Daxter m fl.
Kan du nudda din näsa med tungan?
Nope:(
Kan du korsa ett öga åt gången?
Nej
Är du romantisk?
Det kan jag nog vara.
Skulle du själv säga att du är lycklig?
Både och.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0