Smala stövlar!




Jag måste faktiskt kritisera alla skobolag där ute. Jag har varit i stan idag och provat typ varenda stövel i hela Stockholm. Men alla är ju så jäkla smala i skaftet. Jag menar nu är jag inte supersmal som alla andra, men det finns ju folk som är smala fast de har breda vader. Man behöver ju inte vara mullig för det. Jag förstår inte att alla ska vara så smala. Jag köpte ju att par på Deichmann men de har gjort så att jag har fått en massiv blåsa på hälen. Måste banka till dem lite så att de blir mjukare. Men när jag iallafall hade provat hela Stockholms stövel lager så valde jag dessa:  



Min syster har likadana fast svarta så jag ville inte ha de bruna egentligen men de va ju de enda som passade och de är snyggare nu än när jag köpte dem.

Vad tycker ni? har ni svårt att hitta skor som passar?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag håller med dig! Stövlarna är aldeless för smala! Jag har också provat typ varenda stövel känns det som, men hittade dett par på eurosko som sitter som en smäck :P Men jag har verkligen inte kunnat välja vilka som helst. Mina ridmuskler är ivägen för dte:P hahha

Så du är inte ensam!

2009-11-05 @ 11:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0