Makeup köp !

Kom precis hem efter en snabb tripp till handen centrum för att köpa lite nytt smink. Tack vare att jag läser Lindas blogg så fick jag ett jättebra tips på en bra foundation.
 


Hoppas att den fungerar bra på mig. Sen jag tur som hade fått 20% rabatt på valfri vara oxå:) Tack kicks club.
Köpte oxå nytt svart nagellack. Det är verkligen roligt för att för bara nga år sen så va det bara typ emo's som och goth personer som hade svart nagellack, nu har typ alla det. Det är så grymt snyggt till silversmycken.

Jag kan faktiskt inte riktigt förstå att jag sitter och skriver detta. Jag är ju inte direkt en smink och klädgalning.....
Men lite kul är det....:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0