KILL FARMVILLE!

Eftersom jag är på lite dåligt humör idag så tänker jag skriva om saker som stör mig! En av dem sakerna är : FARMVILLE! Jag är sjukt trött på alla inbjudningar på Facebook om att; "Vill du bli min granne i farmville"......
NEJ, det vill jag inte!

Missförstå mig rätt, jag har provat Farmville, men jag förstår liksom inte tjusningen med det.... Det är ju så grymt tråkigt! ; "Hej , vill du bygga upp en konstgjord data farm och skörda dina tomatplantor?"  NEJ TACK!

Hade jag velat det så hade jag sökt till konstgjorda Bonde söker fru!



Kommentarer
Postat av: hanna

haha, jag stör mig också på farmville ;P

2009-10-17 @ 11:48:09
URL: http://hannapannaplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0