Katrin Zytomierska - GRAVID!

Jag tänker nu skriva ner lite kändis skvaller.

 

Förra lördagen så va jag inne i stan och gick runt lite och kollade i affärer, jag gick bl a in på H&M som ligger i Sergel Arkaden. Jag hittade nga plagg som jag skulle prova så jag drog mig mot provrummet och helt plötsligt så ser jag en kille som ser väldigt bekant ut och jag upptäcker att det är Bingo Rimér och brevid honom står han flickvän katrin zytomierska. Jag ställer mig i provkön och hamnar precis bakom Bingo. Han pussar på katrin och håller i hennes provplagg medans hon springer och hämtar ett par stumpbyxor. Jag sneglar lite på plaggen han håller i vilket bestod av två par jeans och en tröja. Det som verkligen fångade min uppmärksamhet va att i jeansen satt det en lapp som det stod H&M MAMA på. Jag tänkte direkt att eftersom Bingo nog inte passar så bra i mamma byxor så måste det ju vara Katrin som skulle prova och jag hade rätt oxå. Det är tur att jag lägger märke till en massa småsaker när jag är ute och rör mig. Jag berättade detta för min syster och mamma när jag kom hem och alldeles nyss rusade min syster in i mitt rum och sa; Du har nog rätt, jag såg precis Katrin i idols eftersnack och hon va definitivt rund om magen!

Men det visste jag ju redan........


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så jätte mycket! Du har med en fin blogg. :)

2009-10-17 @ 11:15:04
URL: http://linaolsson.blogg.se/
Postat av: tess

Vad passar jag bäst i? Blond eller brunett? Tacksam för röst! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0