"Karaktären" - Blondinbella...



Jag satt precis och tittade på Efter Tio och såg en intervju med Blondinbella och Nils. Jag kände bara att jag måste skriva ett inlägg baserat på den intervjun. Jag hade mkt svårt för "bella" förut, men har faktiskt ändrat lite uppfattning. Men det är ju inte direkt så jag kan säga att jag älskar hennes blogg. En sak som irriterade mig va att hon satt och sa att Blondinbella är en karaktär som hon spelar och där vet jag inte riktigt om jag kan hålla med. Hon sa t ex att när hon hade sin 18 års fest på Café opera så va det Blondinbella och inte Isabella som hade festen. Men om jag tycker att BB är inte direkt en karaktär det är en del av bellas personlighet. När man säger karaktär så låter det som en roll hon spelar, men det är ju en del av hennes personlighet som sagt. Alla har vi ju olika personligheter beroende på vad vi gör, så sluta säg karaktär när Blondinbella är en del av dig, Isabella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0