Farbror doktorn!



Idag har jag varit hos öron-näsa-hals doktorn. Jag fick den tiden bokad för ca en månad sen. Jag har så lätt för att få eksem och lock i öronen så jag åkte dit för att kolla så att jag inte hade fått hörselgångsinflammation igen. Men det hade jag inte, peppar peppar får man väl säga. Men farbror doltorn "sög" ur mina öron med en sug så nu har jag inget skit kvar i öronen och jag kan höra igen. Thanks doc!

Annars har jag inte gjort så mkt idag. Jag tog en liten promenad med mamma. Det är ju inte ofta som det är sol ute. Det är ju ingenting som vi svenskar är bortskämda med om man säger så. Snart ska vi käka lite middag, det blir enkel mat ; korv och makaroner.

Efter middan så ska jag iväg till affären och handla lite och hämta ut mammas nya mobil som hon har beställt. Sen ska jag hjälpa henne med ringsignaler och sånt. Lilla mamma......hihi.

Sen tänker jag oxå lägga upp dagens låt oxå, det va ett tag sen.

Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0