Back with a vengence!

Med en ny design som nästan är klar så tänkte jag att jag skulle slänga in ett litet inlägg.Jag är tillbaka bigger(förhoppningvis inte) better(bättre på att blogga ska jag iallafall bli).

Det hat hänt så mkt sen sist så jag tänkte att jag skulle berätta från i fredags för att då va det en stor dag när min syrra tog studenten.

Det va en helt ny sak i våran familj eftersom det inte är ngn annan som har gjort det. Jag gick ju aldrig på gymnasiet.

Jag va den som var ansvarig för att hämta maten, möta upp mormor , syrrans kille och hennes kompis och släpa med mig skylten och gosedjur. Mamma stannade hemma och mötte upp oss senare för fikat.

Det blåste och regnade av och till och va jättekallt. Så det va tur att jag lyssnade på mamma och tog min varma kappa på mig. Jag fick oxå äntligen använda mitt snygga linne som jag hade köpt "for the occation", tyvärr så kunde ju inte ngn se det förrens vi kom hem , men jag kände mig snygg iallafall.
Topp Blå

Såå snyggt, jag kommer att bo i det i sommar. Förhoppningvis( vi får hoppas att det blir varmt).
Hur som helst, sen när vi hade mött upp syrran och skylt och gosedjur hade blivit överlämnade så började det arr vräka ner så vi drog oss allihopa till tåget och sen gick mormor och jag och hämtade maten som vi hade beställt på ett café.
Väl hemma så öppnade syrran paketen hon fick och sen åt vi och hade trevligt. Så även fast det va pissväder ute så blev det iallafall en helt oki dag.

Jag har oxå gjort lite andra grejjer sen jag skrev sist. Eller många andra grejjer. Jag älskar ju att promenera runt i stan och ta foton och jag tänkte att jag skulle lägga in nga alldeles strax.

To be continued!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0