Pride Paraden 2009 :)



På lördag den 1:a augusti  så är det äntligen dags för en av årets roligaste dagar. Pride Paraden går av stapeln. Jag blir så glad bara jag tänker på det. Även fast jag själv inte är homosexuell så är paraden helt klart en av höjdpunkterna på mitt år. Stämningen och glädjen är slående. Och alla från gamla tanter till unga människor står och dansar på Stockholms gator. Så har ni inte sett Pride paraden live ngngång så rekommenderar jag det starkt. Paraden avgår kl 13.00 från humlegården och går längs bl a kungsgatan, sveavägen och kungsan. Jag ska nog stå bakom konserthuset på sveavägen, det va en bra plats när jag stod där sist.  Hoppas att det blir finare väder än förra året bara.

SES DEN 1:A AUGUSTI!

Kommentarer
Postat av: Shia Fann

Hej, är du ett Shia LaBeouf fan?



Kika då in den här bloggen!

http://shiaalabeouf.blogg.se

2009-07-26 @ 14:17:07
URL: http://shiaalabeouf.blogg.se/
Postat av: Siri

Jo, visst har man sett paraden.

Därför stannar jag hemma då i år.

Herregud! Det är några % som är HBT

så varför så mycket TJOHO kring det?



"Förr inte så länge sen var det förbjudet

att vara homosexuell.

Snart kanske det blir förbjudet att inte

vara det."

/John Apse

2009-07-26 @ 20:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0