Liten lista

Eftersom jag inte har ngnting att skriva om just nu så tänkte jag att jag kunde slänga in en liten lista.


HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nej, inte vad jag vet.
Något husdjur : Nope:(
Någon favoriträtt : Kina mat i alla dess former.
Någon flick/pojkvän : Njet!
Puder på dig :  Japp, sminkade mig precis.
Några framtidsplaner : Många olika.
Någon sjukdom : Ingen sjukdom men ett funtionshinder: Asperger syndrom.
Gymkort : Japp.
Några kärleksproblem : Nej.
En homosexuell kompis : Inte vad jag vet.
Duschat idag : Nej, igår kväll.Ska duscha senare ikväll.
Någon kompis som snarkar : Ingen aning.
Någon vän som spelar i ett band : Nej.
Några mvg:n : Nej.... så duktig i skolan är jag inte. Jag är glad för att jag fick ett VG i mitt slutbetyg.
Någon som förstår dig : Mamma och syrran, (Fast inte helt och hållet, det gör inte ens jag).
Tuff kompis som kan försvara dig : Nej, har nästan inga kompisar:(
Något beroende : Läsk och shopping.
Fikat idag : Nej.
Nagellack : Svart avskavt, behöver måla om.
Någon vän som bor i ett annat land : Nej.

VEM ? ..
Avskyr du : Vet inte om det finns ngn som jag avskyr förutom hitler och så, men det finns folk jag inte gillar.
Hånar du : Inte direkt, jag gillar inte folk som hånar andra.
Delar du mest minnen med : Familjen och mig själv.
Längtar du mest efter : Min gammelmormor.
Stör du dig på : Johan Palm. Varför är människan överallt!?
Gosar du med : Ingen.
Lagar mat : Mamma.
Diskar : Mamma.
Tror att den är någon : Kissie........ huuh (finns det ngn mera larvig)

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Veckorevyn och Aftonbladet på nätet.
Buss åker du oftast : 835.
Frisyr har du : Halvlångt med ful färg.
Dag fyller du år : 9 sugusti!
Årstid föredrar du : SOMMAR!
Stad är du uppväxt i : Sthlm i mitt hjärta!

VAD ? ..
Gör du nu :
Skriver den här listan och försöker hålla ögonen öppna.
Gör dig till en bra människa : Att jag är rolig och har stor kämpar anda.
Gör dig till en dålig människa : Att jag har hett temperament och blir lätt arg.
Vill du arbeta med : Barn.
Är roligast just nu : Sommar!
Har du på dig nu : Linne och trosor, ska klä på mig efter den här listan.
Har du för smink idag : Samma som alltid; puder,rouge, kajal och mascara.
Äger du för skor : Allt från gladiatorsandaler till converseliknande skor.
Har du för storlek i skor : Från 38 till 40 (beror på hur stora skorna är i storlekarna). Men oftast 39.
Läser du för bok : Tyst Gisslan (skriven av Jeffery Deaver). Superbra bok!
Ska du göra nu : Klä på mig och sätta på en tvättmaskin.

Kommentarer
Postat av: Wendela

Linnea, gillar du marsvin. Jag skulle kanske behöva en fodervärd till 2 ungar, sen när barnet är fött. Du är ju så bra med djur!!



Vad säger du?

2009-07-12 @ 13:17:17
URL: http://metrobloggen.se/wendela
Postat av: Wendela

Någon vän som spelar i ett band : Nej (JO JAG!!!)



Tuff kompis som kan försvara dig : Nej, har nästan inga kompisar:( ( JO JAG!!)

2009-07-12 @ 13:21:37
URL: http://metrobloggen.se/wendela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0