Linnéa gillar och gillar inte.....

Gillar: 

*Sol och värme: Finns det ngt härligare än Sthlm på sommaren?  Man kan göra allt från att ligga på stranden till att promenera på djurgården.

*Family guy: En av de roligaste serierna som någonsin gjorts. Man kan se hur många avsnitt som helst.

*Min nya kamera: Min nya digitalkamera, som jag visserligen inte har använt så mkt ännu, men den är superbra hittills:)


Gillar inte:


* Regn och kallt: Nej, nu är det sommar och då ska det vara varmt och soligt. Vintern är så lång och tråkig resten av året iallafall. Så låt oss svenskar njuta när det ska vara sommar.

* Folk som lyssnar på musik högt på tåget: Vi vet att ni kan ha musik på mobilen, men alla kanske inte vill höra eran musik. Varför tror ni att det finns hörlurar?!

* Att allt är så dyrt: Och då menar jag saker som man kan göra: Gröna lund, skansen, o s v. Priserna har stigit markant tycker jag...Vad tycker ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0