Carrie Bradshaw - The EGO!



När min syster tog studenten så fick hon Sex and the City boxen i present av sin kille. Och ända sen dess så har det tittats på många DVDer från boxen. Inte av mig utan av mamma och syrran. Jag måste erkänna att jag blir väldigt irriterad när jag ser Carrie. Jag har nämligen kommit underfunn det att hon är en fruktansvårt egoistisk människa. Jag menar tänk efter. När hon är otrogen mot Aidan; vem är det då det är synd om? Jo henne, för att hon kan inte sluta och han måste förlåta henne. När Miranda har problem med Bradys skrikande vad är då det enda Carrie bryr sig om? Jo, vad Aidans föredetta tycker om henne( EGO). Hon bryr sig inte om ngn annans problem och tankar än hennes egna. När hennes dator gick sönder och Aidan köpte en ny till henne så blir hon sur och säger att HON inte är redo för en ny dator. Herregud. om min kille köpte en ny dator till mig så skulle jag bli skitglad, men Carrie är så egoistisk.

Det tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Alina

Diggar din blogg starkt! =) natti

2009-07-16 @ 02:03:51
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Wendela

Nytt inlägg snart??

2009-07-16 @ 15:08:56
URL: http://metrobloggen.se/wendela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0