3D bio igen!

Hej allihopa!



Igår va jag på min andra 3D bio film; Ice Age 3. Jag har tidigare sett "My Bloody Valentine".
Jag måste säga att jag va inte ett sånt stort fan av den första ice age filmen, men jag gillade verkligen tvåan och jag måste säga att 3an va till och med ännu bättre. Den va såååå rolig! Den hade allt som en familjefilm ska ha; den va gullig, rolig och spännande. Och sen måste jag ju säga att jag verkligen är ett fan av 3D bio. Det är så coolt att se allting tredimesionellt. Det rekommenderar jag verkligen till alla som inte har provat det. Sen får man ju sånna där snygga brillor oxå;


Awesome! Haha!

Har ni sett en film i 3D, isåfall, vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Johan

As-sexiga brillor ;)

2009-07-05 @ 18:16:01
Postat av: Amilia

Åhh vad snällt, tackar och hör av mig isåfall:)

2009-07-05 @ 19:18:57
URL: http://blondiiimillan.blogg.se/
Postat av: Wendela

ÅH va jag vills e den filmen :D

2009-07-06 @ 09:35:09
URL: http://metrobloggen.se/wendela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0