Working 9 to 5

Nä, inte riktigt bara 10 till 14... haha...

Efter att ha varit hemma med hosta i en vecka och missat jobbet så ska jag nu tillbaka i morgon. Får se om eleverna(jobbar ju i skolbibliotek) har märkt att jag har varit borta. Jag är ju ganska ny.......förhoppningvis så gör man ju intryck på dem.

Idag har jag inte gjort så mkt. Jag har mest suttit i soffan och slappat. Det har ju regnat hela dagen så det har inte varit så lockande att gå ut. Satt under en filt i soffan och kollade på Simpsons istället.
Simpsons är som en "refuge" för mig. Hur jag än mår så kan jag alltid kolla på simpsons, ibland har jag det på i bakgrunden bara så att jag hör rösterna. Det får mig alltid på gott humör.

Jag har oxå läst lite i min bok som jag köpte för ngn vecka sen; det är mötley crue's biografi " the dirt". Den är faktiskt riktigt bra. Tjock som en tegelsten men.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0