Måndag igen!

Ska strax gå till frissan med min mamma. Hon har nack och ryggskador så att hon behöver hjälp där borta. Sen funderar jag på om jag kanske ska gå på bio ikväll. Funderar på att kanske se ; Yes man.
Den verkar ju ha fått bra omdöme.Om jag bara kommer in på sf.se.......den sidan har krånglar sen i natt.
Inte annat så kan man ju åka in till stan och strosa lite bara och kolla i affärer.
Jag hoppades oxå att mina filmer från cdon skulle komma (skickade efter dem i onsdags). De va fortfarande i packningsstadiet stod det på orderstatus. Shit va cdon är sega. Leverenstid: 1-3 dagar..... fuck heller.......

Nu måste jag skynda mig. Men vi hörs senare. Lämnar er med en fin bild så länge. Det är coolt att en bild kan betyda två saker.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0