Lista!

Hittade den här listan hos tobieee.blogg.se och fick låna den... Tack för det Tobieee.

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
Både och!
2. Vara seriös eller rolig? Beror på situationen.
3. Dricka röd eller grön mjölk? Inget av det, tål inte mjölk!
4. Brinna upp eller drunkna? Fy vilken fråga, inget av det....
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Med mina föräldrar, iallafall min mamma.

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? Ja min familj såklart. Men om frågan betyder om jag är kär i ngn så nej.
2. Sol eller måne? Både och.
3. Vinter eller höst? Höst
4. Vänster eller höger? Politiskt sett - VÄNSTER!
5. Soligt eller regn? Sol!
6. Vaniljglass eller chokladglass? Vanilj!

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 02.05
3. Fullständigt namn? Linnéa.
4. Vart vill du bo? I Stockholm ,där jag redan bor, älskar den här stan´...
5. Hur många barn vill du ha? Vet inte...
6. Vill du gifta dig? Ngn gång i framtiden så visst!
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Skär oftast men rullar ibland oxå.
8. Har du ätit sushi? Nej, men skulle kunna tänka mig att prova.
9. Favoritglass? Mocca och vanilj.
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Inga just nu, jo kanske en gammal förpackning Havrefras.... fast den har stått ett tag.
11. Humör? Danssugen!

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Nope..
2. Sjungit? Tror inte det....
3. Blivit kramad? Japp.
5. Saknat någon? Vet inte...
6. Dansat galet? Nej.
8. Klippt håret? Nej, men ska göra på måndag.
9. Gråtit? Nej....
10. Ljugit? Minns inte...
11. Blivit kysst? Nej...

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej!
2. Har du en hund? Nej :(
3. Tycker du att du är attraktiv? Jo vars , fast beror på dagen.
4. Sover du helst själv eller med någon? Själv...
5. Tror du på spöken? Japp..

Kommentarer
Postat av: Småbloggskommentatorn

Jag har en blogg där jag analyserar och kommenterar bloggar! Nu har jag kommenterat din! För att läsa, gå in på www.metrobloggen.se/bloggk



Hälsningar,

Småbloggskommentatorn

2009-01-11 @ 10:54:35
URL: http://www.metrobloggen.se/bloggk
Postat av: Karolina

lånar

2009-01-11 @ 11:13:30
URL: http://minajagochkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0