Let's dance!



Snart är det ju dags för Let's dance igen. Det ska blir riktigt roligt. Äntligen kommer det ngn sevärd fredags underhållning igen!
Jag tycker att det ser så kul ut och dansa. Jag har alltid gillat det, jag gick t o m på buggkurs när jag va mindre. Tror ni att de konskaperna räcker för Let's dance juryn? Nope! haha........

Jag såg oxå  att Linda Haglund skulle vara med! Vet ni va? Hon är min gamla gympalärare! Jättesnäll är hon. Om hon dansar lika bra som hon undervisar så kommer hon att gå långt.


Kommentarer
Postat av: Ehlde

Ja, mycket komplicerat!

2009-01-05 @ 15:56:23
URL: http://ehldig.blogg.se/
Postat av: Ninni (svar)

Hej Linnea tack =) jag skulle JÄTTE gärna vilja ha hjälp med att fixa till bloggen :)

2009-01-05 @ 16:07:02
Postat av: isabelle

Jag ser faktiskt fram emot att se blondinbella i let's dance :P Är det bara jag`??

2009-01-05 @ 16:32:04
URL: http://nak3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0