Designfixaren Linnéa!

Jag har precis suttit en timme och fixat med en design till en jättegullig tjej som heter Ninni. Hon tycker om Tokio Hotel  bl a. Hon ville egentligen ha neonrosa och svart, men efter ett tag blev det som att titta in i en lampa...... det blev för klart. Så jag föreslog en lite lilarosa färg och den blev skitfin. Jag är faktiskt riktigt nöjd med designen och det verkar som om hon oxå är det.  Kolla gärna in på hennes blogg oxå: ninnisnackar.blogg.se

Förresten ; TACK TILL ALLA SOM HAR KOMMENTERAT! Det är så kul att få kommentarer!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Tack För att du fixa min blogg den blev jättefin :D <33

2009-01-05 @ 19:49:30
URL: http://ninnisnackar.blogg.se/
Postat av: limp

Tack för kommentaren. Vad fint du fixade bloggen :D

2009-01-05 @ 20:08:41
URL: http://lilimp.blogg.se/
Postat av: EMMA

Hejhej ! =) Vill du fixa min blogg också ? :)

2009-01-06 @ 12:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0