Bio och nachotallrik!

Hej allihopa!

Jag kom hem för ca en timme sen och slängde mig i duschen. Så nu är jag fri att sitta här och blogga lite granna.
Jag hade egentligen ingen som helst lust att åka in till stan och gå på bio när jag gick hemifrån på väg till tåget. Men jag tänkte; what the hell.....
De stängde dörrarna precis när jag kom på tåget så jag hittade en plats och satte mig ner för att försöka stoppa hjärtinfarkten som jag höll på att få efter att ha sprungit i rulltrappan. När min andning började komma tillbaka så tog jag upp min mp3 för att lyssna på lite musik. Vad händer då? Jo mp3 jäklen vägrar att sätta på sig. Så jag frågade om råd från syrran som har en likadan mp3 och jag vet att det har hänt henne förut. Hon sa att man skulle trycka på den lilla reset knappen på baksidan. Grejen är ju bara att det hålet som knappen är i är ungefär lika stort som en knappnål. Så jag fick åka hela vägen till centralen utan musik och sen gick jag till Åhlens City för att jag vet att de har en tyg avdelning där. Så jag frågade en tjej om jag fick låna en nål och det fick jag. Så att katastrofen med mp3n löste sig.

Efter det så gick jag till Indiska för att jag skulle kolla efter ett snyggt fat att ha under mina fina ljus som jag fick av mamma i julklapp. Hittade ett skitsnyggt silver färgat fat med mönster på kanterna. Ska visa imorgon.

När jag åkte in till stan så va jag inte säker på om jag skulle gå på bio. Men jag bestämde mig för att göra det och gick upp till sergel och kollade om det fanns nga platser kvar till Yes Man. Men då såg jag att nya Wallander filmen gick samma tid och den ville jag hellre se. Jag har sett alla tidigare filmerna. Så jag gick in och ställde mig i kön och det stod på skärmen att det fanna 5 platser kvar. Så jag hoppades att de inte skulle hinna ta slut innan jag kom fram till luckan. När det va min tur så frågade jag vart de resterande platserna låg ( tycker om att sitta på ytterkant , nära utgången ifall att jag blir för ångestfylld och måste gå ut). Jag fick en plats som va helt perfekt på 5:e raden. Då va det ungefär en timme och 10 minuter kvar tills filmen skulle börja så att jag tänkte att jag går och äter. Men vad skulle jag äta? Jo men självklart ; TACO BAR!  Jag älskar deras nachotallrikar:)
Jag gick dit och åt och det va lika gott som vanligt. Sen gick jag till en ICA butik på Sveavägen och köpte lite godis att ha på bion. Jag har upptäckt att man inte ska ha ngn dricka inne i salongen för att man blir alltid så jäkla kissnödig mitt i filmen och måste sitta och hålla sig. 

Filmen började kl 18.10 och den va faktiskt riktigt bra. Gillar man Wallander så gillar man helt klart den nya filmen oxå ( den heter Hämnden).


Kommentarer
Postat av: amanda

kul att du läst bloggen. hur hittade du den? :)

2009-01-10 @ 22:34:19
URL: http://amandaengman.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Nachotallrik <33 MUMS!



Åh var den bra då?:D

2009-01-10 @ 22:41:02
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Anonym

aja vad kul. hoppas du fortsätter läsa :)

2009-01-10 @ 22:41:06
Postat av: Kristin

va mysigt :D

hare gytt ikväll hörreduran

2009-01-10 @ 23:05:40
URL: http://kayvemannars.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Jag bor i Luleå :)



Vi hade 2+ grader idag, så det var perfekt promenadväder. ^^

2009-01-10 @ 23:10:30
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0