15 saker du inte visste om mig.

1. Jag kan vika in underläppen så att jag ser ut som en bulldog.
2. Jag kan vissla.
3. Jag har bott i samma förort sen jag föddes........(shit det känns ännu värre när man skriver ner det.... gotta move!)
4. Jag har inte träffat min pappa på ca 5 år.
5. Jag har två småsystrar. (En hel och en "halv").
6. Jag har aldrig varit utomlands , bara rest inom Sverige.
7. Jag har 9 dvd boxar med The Simpsons.
8. Jag älskar tv-spel.
9. Jag gick på buggkurs när jag va liten.
10. Jag kan alla sånger och repliker till Galenskaparnas föreställning "Grisen i säcken".......ja nästan alla iallafall, Let's face it , det är en 3 timmars föreställning.
11. Jag har inte gått på gymnasiet.
12. Jag har ett foto på mig själv och T-Bag (Robert Knepper) från Prison Break. (Togs på sci-fi mässan 2007, han va supergullig och snäll).
13. Har oxå ett signerat foto från Jay Leno som det står "To Linnéa" och hans namnteckning på. 
14. Jag har aldrig använt tampong........(verkar obekvämt).
15. Jag har en kontaktperson (en person som man träffar lite då och då och hittar på ngt kul med). 

Kommentarer
Postat av: norrskenstjejen

Hej!

Jag har heller aldrig rest utomlands..jag har oxå enbart rest inom sverige:-)

Kramis

2009-01-27 @ 15:40:26
URL: http://norrskenstjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0