01-01-09

Hej allihopa!

Jag sitter för närvarande och fixar med designen till bloggen. Nu är ju julen och nyår över så då kan man ju inte ha juldesign längre. Men jag tänkte bara slänga in den här lilla listan innan jag pular vidare med Photoshop.

(snodde listan från Tobias "grymtroligperson.blogg.se......haha)

Årets tv-serie:
Supernatural.

Årets fest: Har inte varit på ngn:(

Årets stilikoner: Vet inte....

Årets stilar: Snyggt och bekvämt.

Årets pryl: Guitar hero och min lilla DVD spelare.

Årets plagg: Min gråa höstkappa från Cubus.

Årets accessoar: Min bruna väska från H&M.

Årets ha-begär: Mkt saker!

Årets stad: Stockholm!

Årets bok: Linda Rosing - Den nakna sanningen.

Årets panik: Att inte ha nga kompisar eller jobb.

Årets sajt: Sidereel.com

Årets film: Nord och Syd (ingen film men serie)

Bästa parfymen: Clinique - Happy heart.

Bästa shoppingen: Finns i Stockholm!

Bästa resa: Har inte rest utanför Stockholm.

Bästa uttrycket: hm.....

Årets drink: Dricker inte alkohol.

Årets artist: Nickelback  ( deras nya cd är sjukt bra)

Årets låt: Kansas - Carry on my wayword son.

Fem saker som förgyllde mitt 2008:
- När syrran och jag va på Grönan.
- När jag va på Skansen.
- Mina biobesök.
- Mina jobbdagar hittills.
- Att jag hittade ett par stövlar som passade.


Det va det, återkommer senare med ny design och nytt inlägg. Kvällen e ung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0