Nyårslista!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Alltså jag har gjort så mkt grejer det här året så jag kan inte minnas allt, men jag har gjort nya saker, det har jag.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, vilket är orsaken till som jag skrev förut att jag jag inte kommer göra nga nyårslöften i år.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp, Wendela :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov !
5. Vilka länder besökte du? Inga förutom det jag bor i...:p
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Kompisar!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Är inge bra att minnas datum, men bättre på att minnas själva upplevelsen.
8. Vad var din största framgång 2009? Jag har gjort massorav framsteg under 2009, och jag tänker oxå fortsätta att kämpa för att göra flera. 
9. Största misstaget? Gick på en date med en kille som visade sig vara en riktig skit efteråt.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, tyvärr har det varit nga sjukdomar oxå :(
11. Bästa köpet? Min dator :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Måste ha varit på min nya dator, det va den som va dyrast iallafall.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut, när jag va och kollade på Pride Paraden och när jag va på Grönan bl a. Men jag har gjort mga saker i år som har gjort mig glad :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Full Frontal - You think you're a man  ;)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag tror gladare, men det har nog gått i omgångar.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Vågat göra vissa saker jag inte vågade. Och tränat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit mindre godsaker.
18. Hur tillbringar du julen? Julen var ju idag precis en vecka sen och den firade jag hemma med familjen; mamma, syrran, syrrans kille och mormor.
19. Blev du kär i år? Tyvärr inte :(
20. Favoritprogram på TV? Jag ser nästan alla mina serier på datorn men jag har en massa; supernatural, criminal minds, ghort adventures, queer as folk m fl. 
21. Bästa boken du läste i år? Den enda jag läste ut hela va Linda Rosings bok och den va bra :)
22. Största musikaliska upptäckten? All time low, är en av grupperna som har spelats flitigt i Spotify.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En brun väska, men fick oxå bra saker som jag inte hade önskart mig.
25. Något du önskade dig men inte fick? Minns inte, måste ha varit en Simpsons box.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tog det lungt och åt god middag :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer "större" utflykter och flera kompisar och kanske lite kärlek oxå.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Ganska stilren; stövlar, jeans och ngn snygg tröja.
29. Vad fick dig att må bra? Roliga utflykter!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Jag va ng mest sugen på Jensen Ackles, men inte nu längre :p
31. Vem saknade du? Min gammalmormor.
32. De bästa nya människorna du träffade? Några av ungdomarna på gamla jobbet.

Kommentarer
Postat av: hannah

du är så söt.

2010-11-24 @ 19:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0