Funny facts


Namn? Linnéa Sandberg

Smeknamn?
Nea

Hur gammal är du? 24

När är du född?
9:e augusti 1985

Hur lång är du?
Va jättelängesen jag mätte mig men sist jag gjorde det så va jag 1.67

Skostorlek?
38-40 beror på skorna

Höger eller Vänsterhänt?
Höger

Hårfärg?
Ful färg, men det ska ändras

Frisyr? Trist!

Piercingar?
Nope

Tatueringar?
Inom en snar framtid

Vilken parfym använder du? Ocean lounge

Vad är du rädd för?
Kräkas

Är du allergisk mot något? ja, tyvärr

Husdjur? Nej :(

Vart bor du? Haninge

Trivs du där? NEJ!

Hur många är ni i din familj?
3

Önskar du att du bodde någon annanstans?
Ja, ngnstans närmare stan

Är du kär i någon just nu?
Nej

Om ja, vad heter han/hon?
-

Tycker du om att vara singel?
Både och

Har du någon gång gråtit för någon du inte kunnat få?
Tror inte det....

Vad tycker du om kärleken?
Det är mysigt om man hittar den rätta..

Tror du att du kommer gifta dig någon gång?
Kanske, man vet aldrig

Barn?
Se frågan ovanför

Vänner?
 :(

Trivs du med dom?
-

Har druckit alkohol? Provat..

Brukar du dricka alkohol?


Har du druckit öl?
Ja

Tycker du om öl?
Ja

Vad gör du just nu? Svarar på de här frågorna och ska snart sminka mig och dra iväg på terapisamtal..:s

Vad brukar du göra på fritiden? Strosa runt på stan, shoppa, lyssna på musik, se på tv/film, tv-spel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0