Tattoes and dogs!








Idag har jag och min syster varit på den internationella tatueringsmässan i München Bryggeriet. Som ni såg från nga inlägg tidigare så skulle vi dit. Vi träffades på centralen ca kvart i två och åkte vidare till Mariatorget. Det va kul att se hur München Bryggeriet såg ut för att jag har aldrig varit där förut. Det va massor av folk och super coola tatuerare. Jag ska ju tatuera mig i framtiden och syrran är sugen hon oxå, men hon är inte säker på vad hon vill ha. Så vi åkte dit för att gå lite inspiration och för att titta på snygga killar med tatueringar. Finns det ngt snyggare än tatuerade killar?

Sen på kvällen så tog jag en lite promenad med min lilla promenad kompis Cesar.



Jag försökte lära honom ett nytt trick, men jag tror han redan visste hur man gjorde. Duktiga lilla tokstollen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0