Problem!



Jag satt precis och läste lite på Stina-Lees blogg där folk för nga dagar sen hade skrivit och biktat sig i hennes blogg.
Jag tycker att det är så ledsamt att det är så många ungdomar mår dåligt. Det är allting från; jag är fet, jag har aldrig kysst ngn, jag har varit otrogen o s v.
Jag själv har ju mått mycket dåligt, och gör fortfarande ibland så jag vet hur jobbigt det är. Det är hemskt att det är så många människor som "lider i det tysta" och vågar inte säka hjälp.Idealen i samhällen är ju sjuka. Man ska vara snygg, ha snygga kläder, dricka och allt sånt. Bara mängden alkohol som ungdomar dricker är helt sanslös.
Jag hoppas att fler och fler ungdomar hittar kraften att söka hjälp. Det finns hjälp om man bara vågar.

Kommentarer
Postat av: Wendela

Bra text, och visst är det hemskt egentligen!!!

Ungdommar idag är mer destruktiva är när vi var tonåringar, vill säga 13-17 år.

2009-08-03 @ 17:51:15
URL: http://metrobloggen.se/wendela
Postat av: Hanna

Bra skrivet. Det är verkligen synd att ungdomar mår dåligt och inte vågar säga något.

2009-08-05 @ 09:55:43
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0