Mitt nya halsband:)

52201708


Det här är mitt nya halsband som jag köpte idag. Så jäkla snyggt.
Har precis kommit hem från min lilla shopping utflykt. Jag köpte smink som jag skulle göra och så halsbandet.

Jag skulle ju egentligen ha jobbat idag men jag vaknade med huvudvärk imorse så jag stannade hemma.
Imorgon är det torsdag och då ska jag hänga med mamma till tandläkaren och sen städa lite. På fredag är både syrran och jag lediga. Ska försöka få med henne in till stan och kolla skor då. Det va längesen vi hade en shopping utflykt tillsammans.

Vad ska jag mer göra idag?.......
Jo, jag ska faktiskt göra ngnting som jag inte har gjort förut. Jag ska titta på Bonde söker fru. Fast det borde byta namn eftersom det är en homosexuell bonde med den här säsongen. Han söker ju inte fru.

Sen ska jag oxå lägga in dagens låt. Det va längesen jag gjorde det så.... stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0