En lista till..

HAR DU ? ..
Folköl i kylen :
Nej
Något husdjur : Nope:(
Någon favoriträtt : Fläskfilé, pommes och biarnesås( vet ej hur det stavas) , kina mat mm.
Någon flick/pojkvän : Nope!
Puder på dig :  Inget just nu, men jag brukar använda H&Ms egna märke.
Några framtidsplaner : Leva lycklig med ett bra jobb.
Någon sjukdom : Asperger syndrom ( fast det är egentligen ett funktionshinder)
Gymkort : Japp.
Några kärleksproblem : Nej.
En homosexuell kompis : Nej.
Duschat idag : Ja, för nga timmar sen.
Någon kompis som snarkar : Inte vad jag vet, men det gör säkert ngn.
Någon vän som spelar i ett band : Nej.
Några mvg:n : Bara på en uppsats i skolan.
Någon som förstår dig : Ja, min familj. Fast inte allt förstoss.
Tuff kompis som kan försvara dig : Nej. Jag kan försvara mig själv.
Något beroende : Nej.
Fikat idag : Ja, hemma hos mormor.
Nagellack : Nej, inte just nu.
Någon vän som bor i ett annat land : Nej.

VEM ? ..
Avskyr du : Vet inte om det finns ngn som jag avskyr, men snarare ogillar starkt. Skulle isåfall vara typ hitler.
Hånar du : Ingen..........
Delar du mest minnen med : Familjen.
Längtar du mest efter : Nga släktingar som har gått bort...:(
Stör du dig på : Folk som tror att de är bättre än andra.
Gosar du med : Ingen.
Lagar mat : Mamma.
Diskar : Mamma.
Tror att den är någon : Alla tror väl det.

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Aftonbladet (på nätet), Mitt i Haninge, Veckorevyn.
Buss åker du oftast : 835.
Frisyr har du : Halvlångt, brunfärgat.
Dag fyller du år : 9:e Augusti.
Årstid föredrar du : Sommar!
Stad är du uppväxt i : Stockholm!

VAD ? ..
Gör du nu :
Lyssnar på musik och den här listan.
Gör dig till en bra människa : Att jag är rolig, snäll och en kämpe.
Gör dig till en dålig människa : Vet inte om ngt gör mig till en dålig människa. Men alla har väl dåliga sidor.
Vill du arbeta med : Barn, eller som snickare.
Är roligast just nu : Utflykter!
Har du på dig nu : Linne och trosor......;) .... och hörlurar...
Har du för smink idag : Samma som alltid. Först consealer under ögonen sen puder sen rouge sen kajal och sist marcara.
Äger du för skor : Oj, allt för många.
Har du för storlek i skor : Oftast 39.
Läser du för bok : En man med litet ansikte ( Helene Tursten)
Ska du göra nu : Sitta här och lyssna vidare på musik och kolla runt på nätet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

alltid kul med listor! :)

haft en bra start på veckan?

2008-10-13 @ 13:50:21
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0