Why Nisse Why?

Jag är ingen person som klagar på hur andra klär sig. Jag tycker man får ha på sig vad som helst så länge den inte är typ hakkors eller hash eller ngt tryck på. Men jag måste bara skriva detta för att jag har aldrig sett på maken.

Ni vet Blondinbellas kille Nils. VARFÖR SOVER HAN I NATTSKJORTA?
Ser ju ut som ett nattlinne.
Jag trodde att män slutade sova i långa nattskjortor ngn gång på lilla huset på prärien tiden och det va ju på 1800-talet.

Vad är det för fel på ett par boxers? och möjligtvis ett snyggt linne om man fryser.
Och varför säger alla Nils och inte nisse?

Men I'm stepping out uf the box! Du nisse, det finns snygga boxers på björn borg. Skrota lilla huset på prärien skjortan.

Kommentarer
Postat av: Johan

Björn Borg?! Det ska vara Dolce & Gabbana =P

2008-11-12 @ 20:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0