Ny vecka.

Då sitter man här på ännu en måndag och regnet öser ute. Har precis spelat lite Guitar Hero 3.
Nu sitter jag här och funderar på om jag kanske ska ta och lägga in dagens låt idag. Det va ju ett tag sen. Den som fortsätter att läsa min blogg får se....

Skulle egentligen åkt till stan idag men vädret är ju så äckligt. Det ska bli uppehåll imorgon , jag får väl åka då istället.
Upptäckte oxå att jag missade min tandläkartid förra veckan. Kul, när kan man vänta sig en räkning då.
Det va ju så jäkla mkt förra veckan att jag helt glömde bort det. Jag får nog börja kolla i min almanacka lite oftare. När jag öppnade den idag så stod den fortfarande på oktober.

Nu ska jag leta upp dagens låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0