Back with a vengence

Tjena BloggSverige!

Nu va man tillbaka igen med ny design och allt. Idag har jag varit inne i stan efter att ha varit förkyld i veckan. Jag fick nästan abstinens av att bara  sitta hemma. Men nu är jag " back in the game".
Jag fick oxå en samtal om att jag ska åka och titta på ett jobb i ett bibliotek som ligger i en skola.
Ska bli grymt kul. Fast alla jobb är ju bättre än det jag har nu.

Nu är det söndag igen, usch jag gillar inte söndagar för att då vet man att man ska upp tidigt dagen efter och man måste lägga sig tidigt. Jag är ju en riktig nattuggla, jag gillar att sitta uppe på nätterna. När man fortfarande bor hemma som jag så är det enda tiden som man får va riktigt i fred. No offence family!.
 
Nu tänkte jag att jag skulle försöka hitta en rolig lista att svara på och sen lägga in i bloggen.

Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0