10 to 1

Jag lovade en lista och......



10 favoriter:

Färg: Har ingen speciell, gillar många.
Mat: Kina mat och tacos!
Band: Inget speciellt band heller.
Film: Pirates of the Caribbean ( 1an), face off m fl.
Bok: Läser inte så jättemycket men Harry Potter böckerna e bra.
Sport: Nej tack!
Årstid: Sommar!
Veckodag: Fredag!
Glassmak: Vanlij.
Tid på dygnet: Eftermiddag och natt.

9 för tillfället:

Humör: Uttråkad.
Smak: Ingenting.
Kläder:  Mysbyxor och linne.
Bakgrund: Mitt rum.
Nagellack: Nej, har inget just nu.
Tid: 14.59
Omgivning: Se bakrund.
Irritationsobjekt: Att inte ha ngnting roligt att göra.
Tankar: Se irritationsobjekt.

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän:
 Hanna.En tjej som jag blev kompis med på dagis.
Screen name: Oj, minns inte.... det va så längesen.
Husdjur: Fiskar, när jag va liten.
Piercing: Har haft hål i öronen, men fick inflammation så jag fick ta bort dem.
Förälskelse: Markus hette han , en kille som jag gillade mycket på kollo.
Musik: ?
Bil: När jag va liten så hade vi en ful brun mazda.
Biofilm: Djungelboken ( när jag va tyo 3 år)

7 senaste:
Cigarett: Aldrig!
Mat: Fiskbullar i går till middag.
Dryck: Ngt cideraktigt.
Biltur: Det va längesen, åker nästan aldrig bil.
Kyss: Längesen...
Spelad låt: Disturbed - Inside the fire.

TV-program: Måste ha varit typ 5 minuter av stjärnor på is.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Alla badar väl nakna i badkaret.....
Varit med på TV: Inte vad jag vet, vaddå här ni sett ngt?
Kysst någon du inte känner: Nej.

5 nej tack:
Kläder: Leopard mönster och kärringkavajer.

Mat: Rotmos!
Musik: Rave.
Dryck: Ramlösa och Loka!

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Duschade, satt  vid datorn, åt snacks och borstade tänderna.
Du kan höra just nu: Mamma, syrran, musik och knappandet på mitt tangentbord.
Du inte kan leva utan: Musik, min familj, min säng och dator.
Du gör när du har tråkigt: Lyssnar på musik, spelar tv-spel, ser på tv/film, shoppar.

3 personer:

Du kan berätta allt för: Det finns ingen person som jag berättar allt för.
Du tycker om: Mamma, syrran och mormor.
Du inte gillar: Finns nga..... inga namn nämda.


2 val:
Kaffe eller te: Beror på humör.
Vår eller höst:  Vår!

1 önskan: Att jag ska hitta ett bra och roligt jobb och en massa kompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0