Yawn!

Godmorgon, eller god middag kanske man ska säga. Jag hade sovmorgon idag och det va grymt härligt men jag är fortfarande supertrött. Inte hjälper det direkt att man sitter i ett mörkt rum heller. Jag fattar inte människor som är sådär sjukligt morgonpigga. Det är inte jag! Men på natten däremot. Klockan kan vara 3 på natten och jag kan vara superpigg.

Shit va jag är tråkig. Måste komma på ngnting mera intressant att skriva om. Det är ju inte direkt lättare att hålla sig vaken när man läser det här inlägget.

I'll be back with something more fun!

Kommentarer
Postat av: Matilda

åh vad sött med fallande flingor :)

2008-12-08 @ 14:06:19
URL: http://tildizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0