På jobbet igen!

Nu sitter jag här på jobbet igen och läget är lugnt, så jag smyger in ett litet inlägg. Idag jobbar jag till klockan 2. Om jag har tr så får jag öppna bibblan själv på lunchen. Det vore kul.

Jag är oxå klar med alla mina julklapps inköp. Det är sååå skönt. Att inte behöva ha det hängande över sig , och jag är faktiskt riktigt nöjd med alla mina julklappar som jag har köpt.

Är ni klara med era julklappsinköp?

Sitter här och undrar vad det blir för lunch idag. Jag hörde ngt om fisk. Vi får se. Jag hittade en bok här i biblioteket oxå som jag ska läsa lite i nu.

To be continued!

Kommentarer
Postat av: Julia

fin julblogg :)

2008-12-12 @ 20:05:27
URL: http://www.jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0