Filmrecentioner


Shit va det va längesen som jag skrev. Jag har hunnit med massor sen sist. Bl a har jag varit på bio tre olika gånger och sett: Patrik 1,5  , Mamma Mia och Vi hade iallafall tur med vädret igen( som jag för övrigt såg idag).
Så jag tänkte skriva en liten filmrecention för varje film.

Den första som jag såg va Patrik 1,5. Den va faktiskt helt oki. Bättre än jag trodde den skulle vara. Den får betyget: 3 av 5.

Den andra jag såg va Mamma Mia. Jag ville egentligen inte sen den från början. ABBA är liksom inte min grej. Jag gillar rock musik jue.Men den va faktiskt riktigt medryckande . Den får betyget 4 av 5.

Och den jag såg idag: Vi hade iallafall tur det vädret igen.  Den blev jag faktiskt lite besviken på. Jag trodde den skulle vara bättre. Den va faktiskt ganska tråkig. Den får betyget: 2 av 5.

Jag vill gärna ha filmtips från läsare oxå . Har ni sett ngn bra film på sistone? Let me know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0