Stockholm City och gymmet

Idag har jag haft en "busy" dag, vilket har att göra med att jag inte har hunnit blogga så mkt. Jag har varit inne i stan i nga timmar och kollat runt lite efter en höstjacka och ett par stövlar. Det gick inge vidare. Sen kom jag hem till middagen och det serverades härlig köttfärssås som va kvar sen igår. yummy. Sen nu på kvällen så va jag nere på gymmet och pumpade lite. Sist jag va där va i Januari, kan ni fatta hur längesen. Men eftersom jag påbörjade min bantning igår så ingår ju träning i det.
Det va faktiskt ganska skönt. Man känner sig nöjd med sig själv när man har gymmat, iallafall jag.
Imorgon ska jag på mitt sista terapisamtal på det stället där jag går nu, sen ska de slänga ut mig, bussigt va?
Fucking jäkla läkarvård.....


To be continued

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0