Inpulsresa

Idag va det meningen att jag bara skulle vara hemma och dammsuga lite och bara göra praktiska saker. Men sen så ringde min mormor och frågade om jag ville möte henne för att hon ville köpa ett par skor åt mig i födelsedagspresent. ( fyller 23 på lördag) Så jag satte mig på första bästa tåg och åkte och mötte mormor i  farsta c. Tänkte att jag inte skulle åka så långt eftersom jag hade en massa att göra hemma.
Det va meningen att hon skulle köpa ett par svarta gympaskor till mig, men jag upptäckte efter ett tag att jag inte är så förtjust i det. Det är snyggt på andra, jag är inte den typen bara. Jag sa att jag ville hellre ha ett spel isåfall.... " guitar hero"

hahaha!!!

Lite dyrt kanske men hon sa att hon skulle betala 500:- kanske och så fick jag lägga till resten själv, det ska jag göra.
Jag köpte iallafall en snygg kofta på H&M och en jättefin väska på Åhlens som jag har spanat på ett tag.
Lägger in bilder sen..

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0