HELLO SWEDEN!

Jag vet att jag glömde att skriva igår, men jag hade inte datorn på nästan ngnting igår , så det va ingenting personligt jag orkade bara inte.
Jag såg att jag fick en hel den kommentarer på mitt senaste inlägg om Blondinbella. Men det va jag beredd på att jag skulle få. Men alla har ju olika åsikter.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag tänkte åka in till stan egentligen, men det började regna. Och om det regnar här ute så spöregnar det inne i stan. Av ngn anledning är det alltid värre där. Så jag tänkte att jag kanske skulle åka hem till mormor i Bagarmossen istället. Det va längesen jag va där. Det beror iförsig på om hon är hemma. Vi får se.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jooooo =)

2008-08-30 @ 15:50:02
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0