Gårdagens

Igår så va syrran och jag iväg till jysk för att hon skulle handla en ny skrivbordsstol. På vägen dit när vi stod och väntade på bussen så såg vi en sån där kille med perfekt rumpa. Så jag sa till syrran.......

- Är det hemskt om jag vill bita den där killen i skinkan?

Hon skrattade så hon nästan tappade sin glass..

Det är jag det.... jag står för " the comic relief"...... även fast jag ville bita honom i skinkan...:)

När vi sen hade köpt skrivbordsstolen och vi skulle ta taxi hem så kom syrrans gamla ex som bor i området gående och hon ropade till sig honom. Sen när det aldrig kom ngn taxi så undrade vi om han trodde att han skulle stanna vid en annan ingång till centrumet så exet fick hjälpa till och bära.... sry micke!!! haha

Men taxin kom sen till rätt ställe där vi hade stått från början. Bilen hade en buckla i sidan. Jag kunde efter ca 5 minuter i bilen förstå varför.... Shit va han körde fort. Inte råga på det taxichaffisen hade oxå båda framrutorna ner vevade så att det va väldigt blåsigt...... men det va nog bra på ett sätt för att han stank svett...huu....

More deo för taxichaffisar, det ska jag demostrera för den 1 maj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0