Europride 2008



Idag va jag på pride paraden för 2a året i rad. Jag älskar verkligen stämningen och alla är så glada. Även fast jag själv är hetero så diggar jag pride paraden stenårt. Det ända som ja trist va ju att regnet öste ner. Det som va så fint väder förra året.  Men men , det va inte sämre stämning för det. Tyvärr han jag inte se alla ekipage men han väl med typ 90 st av 152.
Jösses....
Jag hade ju gjort upp värsta planen att jag skulle stå på kundgatan , under tak ifall att det började regna och jag kom dit ca 5-10 minuter över ett. Paraden började ju i humlegården kl 1. Men när jag kom till Hötorget så hade redan de börjat gå förbi där , vilket jag tycker va konstigt att de hann från Humlegården till Sveavägen på så kort tid. Så jag satte mig på första bästa tunnelbana och åkte till slussen och ställde mig där.
Jag stod där och väntade i regnet i typ 1 timme innan paraden kom dit. ( de sa att den va en halvtimme försenad). Tur att man hade paraply. Stämningen och glädjen va på topp och jag såg faktiskt en del kändisar oxå. ( Roger Nordin från rixmorronzoo, migrationsministern som jag aldrig kommer ihåg vad hon heter och Mona Sahlin). Det va oxå en hel del snygga brunbrända snygga muskulösa.........bögar .... med.
Varför ska alla som är så snygga vara homo? Det är för att vi tjejer ska dregla över ngnting som vi aldrig kommer att få... haha.

Lägger in lite bilder snart. Ska välja ut nga bara.

Va det nga av er läsare som va och såg på paraden?

Let me know!

To be continued!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0