Dammsuga och Terapi

Nu sitter jag här och är otroligt nyvaken, även fast jag gick upp för en timme sen. Men shit va jag är trött................................................................. oj , sorry somnade till lite.
Idag ska jag iväg på mitt sista terapi samtal som sagt. Jag går där pga av min Asperger syndrom och tvångssyndrom.
Jag hatar terapi men jag vet oxå att det kan vara bra för mig. Fast jag gillar verkligen inte att bara sitta och prata i 45 minuter och speciellt inte med min terapaut. Hon är typ lika rolig som skoskav.
Jag ska vara där klockan 1 så jag ska försöka blogga lite innan det. Nu ska jag gå och dammsuga lite , det ser förjävligt ut här hemma, enligt andra familjemedlemmar....

Check back later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0