Blondinbella



Det här inlägget kommer säkert att mötas av både de ena och de andra åsikterna. Men jag tänker skriva det ändå.
Jag tänker inte sjunka till ngn fjortis nivå och skriva elaka saker, men jag tänker skriva vad jag tycker om hela sveriges favoritblondin.
Det första jag kan säga om Isabella Löwengrip är att hon är totalt verklighetsfrämmande. Jag skulle vilja plocka upp henne som en liten schackpjäs och sätta ner henne i förorten. Utan 3 miljoner i veckobudget.
Hon har ju ingen som helt koll över hur mkt pengar är värda överhuvudtaget. Jag menar, hon beställde 4 par solglasögon är 175;- st. Det blir 700 spänn. Hon köper väskor för över 1000;-. Massor av kläder och andra saker.
Jag menar, jag skulle aldrig köpa en väska för mera än 300;-  och varför ska man kömpa smink från typ Dior eller Lancome när det finns precis lika bra smink inom "normal" budgetnivå. Jag köper mascara för 98:- och puder och sånt från H&M egna märke som kostar 39.90:-.
Hon blir ju totalt bortskämd när hon har så mkt pengar. Hon äter fruktost ute på café flera dagar i veckan, äter på restaurang ofta. Har två bärbara datorer mm. Det är ju helt sinnessjukt. Hon är 17 år. Jag förstår inte ens varför hon är så pass känd som hon är. Hon skriver en blogg om mode och sina inköp och kändismingel. Jag tycker att om man ska bli känd så ska man väl bli det är att man har gjort ngt bra för mänskligheten. Inte tror jag att de hemlösa i Stockholm sitter och läser blondinbella.se och mår mkt bätte.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

jag kan inte hålla med dig här faktiskt. Bella har verkligen jobbat för att bli så känd som hon är idag, och jag måste faktiskt säga att jag gillar henne. Hennes blogg är så mycket mer intressantare än vad de flestas bloggar är, men det är min åsikt :)

2008-08-27 @ 12:38:19
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv: tack.



jag håller inte heller med dig i det här inlägget. Jag har läst bellas blogg i ca ett halvår och visst, många gånger har man undrat vad det egetligen är som är så specielt. MEN hon har kämpat och jag tycker att om man har kämpat så är man värd det. Hon har tjänat ihop dessa pengar och det är hennes pengar, hon får sätta dom pengarna var hon vill. Okej att hon ibland skapar ramaskri med sina pälsar och så men det är ju en åsikt i sig också. Ne, hon är kreativ och duktig. Hon tränar, sköter kosten, hon pluggar, är ansvarsfull och skriver bra. Hennes inlägg är väldigt genomtänkta. Så jag gillar henne faktiskt !



my opinion ;D

2008-08-27 @ 13:03:56
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: även om hon inte skulle ha tjänat så pass bra som hon gör idag så tror jag att jag som många andra skulle gilla hennes blogg ändå. Jag gillar hennes sätt att skriva, och hur hon får inläggen så intressanta :)

2008-08-27 @ 18:57:37
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag vet inte riktigt om jag håller med eller inte. Dock läser jag inte hennes blogg. (:

2008-08-27 @ 19:12:09
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv: jag läser inte för att hon har pengar, det är såklart kul att läsa om det går bra för någon. Man ska ju inte påverka en person negativt bara för att dom lyckas i livet. Det är inte alla som gör det, när jag var 17 gick jag som en vanlig unge i skolan och pluggade och kämpade, efter skolan var jag med kompisar eller hemma och gjorde väl inte speciellt mkt. Det är kul emd någon som gör något annorlunda och har kul. De är de som är kul att läsa om.



Vart står det att hon tror att alla har det ? det gör hon inte, hon skriver och tipsar om var hon köper sina kläder osv, och eftersom hon har mkt pengar så blir det såklart dyrare affärer.. jag har då inte uppfattat att hon tror att alla har skit mkt pengar för så mycket förstår i princip alla.

2008-08-28 @ 01:49:23
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0