Ang. Blondinbellas övergrepp

Eftersom den här bloggen är ganska ny omgjord  så hann jag aldrig kommentera det som hände Blondinbella i Italien.
Jag måste säga att jag tycker först och främst att det som hände va jättehemskt och det ska ingen behöva vara med om. Och Isabella va så ledsen och hon sa i flera dagar att hon inte orkade berätta vad som hade hänt och inte ville prata om det, vilket jag har full repekt för........ men.....

Sen några dagar senare så ser man på Aftonbladets Klicktidningsframsida.........."SANNINGEN OM BLONDINBELLAS ÖVERGREPP".

Och där i stod det xakt vad som hade hänt.... Ursäkta mig Blondinbella men är det inte lite dubbelmoraliskt av dig?
Att först säga att det är för jobbigt att prata om och sen så ser man dig på klicks löpsedel en vecka senare...
Man blir ju lite förvånad. Tänk alla som verkligen inte vågar berätta när det har varit med om ngt sådant, på dem är det ju lite som ett "slap in the face" från ditt håll. Du som kan gå till tidningen.

Ja, man undrar ju  " why the sudden change of heart"...!!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din mailadress:(visas ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0